1 kilo neeeyyygggnnn

Cuma, Ekim 23, 2009

bir msn diyaloğu...
- şş hatun naberr ???

-- iyilik, senden ??

- iyiyim, bak domestos aldım 1,99 a
10. yılı için kampanya yapmışlar. Sana da alıyım mı dicektim.

-- aman yok yok alma.. o ne be ne kadar pahalıyımış, ben pazardan alıyorum
en pahalısı 0,75 kuruş.

- anladım, ben marka olmayınca alamıyorum.
neyse ok o zaman sorayım demiştim
sonra görüşürüz.

-- görüşürüz canım, kolay gelsin...


birkaç saat sonra ki telefon görüşmesi

-- Alo, hahaha aa alo alo
- efendim , noldu
-- sana ne dicem ben şu anda bizim evin orda ki markettin önündeyim
bak , domatesin kilosu 0,90 kuruş burda pahalıya mı aldın sen biraz?? ¿
- ne, hö ??? domates derken
-- ya sen bana sabah demedin mi domatesin kilosunu 1,99 a aldım diye
- hahahaha, ne domatesii domestos dedim

kahkahaların ardından telefon kapanır...



1 kilo domates m daha ağırdır , 1 kilo domestos mu ???

5 Çıkarmaya çalışan:

Sensiz Olmuyor dedi ki...

1 kilo 1 kilodur onun için ağırlıkları aynıdır:)

MaviGiz dedi ki...

yuhh =)))

Nuray dedi ki...

hahahaha...

bilge dedi ki...

a bu yanlış anlamalar..ve yanlış anlaşılmalar...dostlukla

Adsız dedi ki...

I am tгuly delighteԁ tο glance аt this blog pоѕts ωhich
сarrіeѕ tonѕ of valuable ԁata,
thanks fоr prοviding such statistics.


Ϻy weblοg: pentecostalismonline.com
My web-site ; horse betting games for kids

 
Kuyuya Attılar Taş - by Templates para novo blogger